En dag med BB

Skrivet den 2009-08-05, klockan 19:15:27
Det var en hemsk resa med bussen de första 10 minutrarna.. Det kändes som om jag satt inuti en bastu!! Fanns ju ingen som helst fläkt eller något annat som kylde ner.. När jag bytte buss blev det betydligt svalare. Jag gissar att det var nån form av AC. Hemresan var också jobbig. För de första stänger busschauffören takluckorna så jag blir arg. Men sen kommer det lite kyla från nån AC. Nästa buss är samma som jag började dagen med, dvs varmt!! Sen kom Macke med moppen å då fläktade det..

Men däremellan. Ammi stod vid busshållplatsen när jag hoppade av. Vi gick ner till kanalen på en gång å köpte oss en varsin mjukglass å dricka. Jag som inte skulle äta mjukglass nå mer efter förra gången då jag fick så ont i magen!! Men de gick inte att hindra, de e ju så gott.. Men det var inte så farligt den här gången, överlevde ju..

Sen promenerade vi hem till Ammi en sväng å sedan tillbaka till centrum, vi gick in å handla å sen sprang jag till bussen.. Det vart ingen lång stund, men jag fick ändå lite tid med henne. Men mer ska det bli. Vi har inte setts färdigt än!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2009-08-06, klockan 19:39:16

hahahah neeej! det har vi verkligen INTE gjort!!! BADA PÅ MÅNDAAAAG!!!! på fredag måste jag tyvärr städa och storhandla då Annina kommer på lördag :( pussi

Skrivet av: Angelica
Den 2009-08-07, klockan 10:47:56

Absolut! Men kan du inte hänga med ikväll? Vore skoj.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0