6 aug 09

Skrivet den 2009-08-06, klockan 13:01:35
Vaknade tidigt i morse men jag hade inga planer på å gå upp.. Så jag försökte somna om, hörde att jag fick ett sms, men det orkade jag inte läsa. Så tillslut somnade jag om, å vaknade upp igen när klockan ringde. Läste smset som va från Lina, så jag svarade å vi bestämde oss för en promenad så snart jag vaknat till liv.

Så efter lite frulle å Blue Water High så var jag redo. VI gick en liten bit å goush så varmt de va!! Sen gick vi till Lina å drack vatten å spelade kort, de känns som gamla dar! =) =)

Ska nu åka iväg å handla, ska få skjuss av Linnéa. Eller hon ska köra Lina till jobbet å jag hänger med. =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-08-06, klockan 20:16:36

har du en bra kväll? (:

Skrivet av: Angelica
Den 2009-08-07, klockan 10:48:27

Jo, det hade jag. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0