4 aug 09

Skrivet den 2009-08-04, klockan 10:26:29
Jag var jättetrött igår, så jag orkade inte vara vaken till Macke kom hem.. Men jag tänkte att jag kanske inte hinner somna så djupt innan han kommer hem.. Å så brukar han inte vara så ljudlös. Jo tjena, nio vaknade jag, så jag hade helt missat att han kommit hem. Men hemma var han, för hans dörr va stängd å han slog i väggen.. =P

Jag trodde att jag skulle träffa Ammi idag, men det va visst i morron.. =P Så idag ska jag stanna hemma. Sola lite kanske, för de e väldigt varmt å skönt!! Måste bättra på brännan på ryggen, har nu fått fina märken från min sport-topp när jag höll på å kratta i söndags.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0