28 aug 09

Skrivet den 2009-08-28, klockan 11:57:21
Jag fick lite massage å komplimanger igår under brännbollen, men annars vare dåligt med mutor.. =( Men de va kul å titta på dom, när de vinglade fram.. De e inte så lätt att sitta ihoptejpad med nån annan å kunna springa i samma takt.. Har vart där själv, å de gick inte alls bra.. Jag tror att man ska välja nån som har lika långa ben å tar samma steglängd.. Men så långt tänkte inte jag..

Sen drog jag hem en snabbis för å byta tröja.. Å så drog jag till Blomman.. De va lite Phösar-människor där så vi umgicks med varandra.. Kom hem efter ett, var dödstrött, men släkte inte lampan förns efter två..

Känner mej inte direkt pigg just nu, men jag måste upp. För kl13 är det "den enda vägen"

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0