24 aug 09

Skrivet den 2009-08-24, klockan 10:01:38
Det blev inte så mkt läsande igår för ögonen föll igen.. =P Å jag somnade väldigt fort, vaknade inget i natt!

Vet inte vad jag ska hitta på nu innan Erik vaknar. Kanske läsa lite i boken, måste bli klar snart med den, helst innan skolan. Sen när han vaknar måst vi dra ner på Strömpilen.. Vågar inte ta bilen själv, för den är alldeles förstor för att jag ska kunna parkera med den! Så jag måste invänta Erik.. =P

Måste ta reda på vad som ska hända ikväll å när man ska vara på plats.. Har ingen aning om något!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0