13 aug 09

Skrivet den 2009-08-13, klockan 14:18:20
Träffade Lina, Linnéa, Ammi å Annina igår.. De tvingade med mej på Salsa-kväll.. Å jag ångrar inte att jag följde med.. Det var faktiskt väldigt kul, även fast jag är stel å osmidig!! Det blev iaf en trevlig kväll med trevligt sällskap.

I morse gick jag upp tidigt, för att vi skulle åka iväg.. Efter en timmas bilåkning kom vi fram å fick reda på att det var felbokat, lite surt. Sen skulle vi kolla på tyg. Just den sorten jag ville ha fanns i alla färger förutom den färgen som jag ville ha, svart.. Hallå? Det är ju typ den vanligaste färgen!!

Sen körde vi på nåt så de small, trodde att vi fått punka. Men det visade sej att vi kört på en uppblåst festis-förpackning.. Sen yrde det ut nån byggnadsskiva från en annan bil.. Som skrapade under våran.. Trodde den skulle dra sönder lite saker under bilen.

Hur kan man lyckas å klaffa allt så dåligt under bara nåra timmar?!?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0