1 aug 09

Skrivet den 2009-08-01, klockan 11:10:30
Jises de e redan augusti!! Skolan närmar sej, känns inte alls bra.. Fast det är iofs 4 veckor kvar, men ändå!! Grejen är den att det känns inte som om jag har gjort något i sommar! Eller, jag har pluggat, haft Macke på besök, samt lite andra släktingar, varit hos MoP, å nu Sthlm.. Så lite har jag ändå att skriva på listan. =P

Ska ta å springa igenom duschen nu å göra mej iordning, ska till Emma så jag har en buss att passa.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0