Pluggning

Skrivet den 2009-04-28, klockan 15:36:30
Har suttit idag å kollat igenom anteckningar, sammanfattningar, tentor, mm. Känns inte som om jag kan allt, men de känns inte som om jag lär mej mer heller. Vet inte, försöker å läsa å läsa, men de fastnar inte riktigt. Funderar på å bläddra igenom boken å se om de e nåt som jag kan ha missat.

Har lyckats somna två gånger under mina läsningar. Men de var ganska mycket med menigen. Kände att ögonen höll på å falla igen, så jag slutade läsa å satte timern på en kvart å sov. Sen vart jag pigg igen å kunde fortsätta.

Har väl nån timma kvar som jag kan plugga ostört, sen vaknar Erik till liv å pratar å då ere kört. =P Bäst att ta vara på den tiden som är kvar då

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0