Min dag idag =)

Skrivet den 2009-04-29, klockan 19:30:51
Det känns som om jag har hunnit med mycket idag =)
* Tenta - analyserar inte hur de har gått
* Stan - såg mycket trevliga saker som jag vill ha
* Slagit in paket - i ett coolt Elvis-papper
* Pratat med Emma =) - de va jättekul, har inte pratats vid på 1,5 år!
* Haft paketöppnig - lite sent, men jag tror han blev glad ändå
* Lagat mat - klassikern, makaroner och köttbullar

Å ändå är klockan inte överdrivet mycket..

Nu ska jag slappna av lite å skicka ett sms till faster som fyller år idag! =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0