Härligt väder

Skrivet den 2009-04-24, klockan 16:18:49

Skolan idag var som alla andra dagar förutom föreläsning, så jag skippar den biten.

När jag kom hem så bytte jag kläder å tog mej en cykeltur, sjukt skönt. Allt var som perfekt. Soligt, ingen motvind, så jag har inget å klaga på. Sen hem, in i duschen, ta reda på den sista tvätten. Så nu sitter jag bara på å väntar på att min tvättid ska börja.

Hoppas verkligen att den innan mej inte går över tiden, för då blir jag arg. Tre gånger i rad, nej, inte bra.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0