Fredagsnöje - tvättning

Skrivet den 2009-04-24, klockan 20:17:18
Känns lite fel å tvätta på en fredag, är ju inte nån tvättdag precis utan en festdag! Men eftersom jag inte får festa så kunde jag lika gärna tvätta för de behövdes. Å för första gången så har allt som jag hängt in i torkskåpen/torktumlat blivit torrt!! Å jag hängde in allt utom jackor och vissa tröjor.

Har fått 1000 miljoner med stötar under mitt tvättande, förstår inte? Jag får alltid stötar där inne, men Erik får aldrig nåra. Sen råkade jag hälla ut lite vatten på golvet. =P Följde med jackan ut.. Å de fanns inge å torka upp de med. Vad gör man då?

Nu ere bara å packa in i garderoben, för jag har redan gjort de tråkiga, vikningen!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0