Bowling

Skrivet den 2009-04-04, klockan 16:51:05
Jag måste ju bara skriva att JAG VANN ÖVER ERIK PÅ BOWLINGEN!! Låg typ alltid efter, men jag kom ikapp i slutet.. =) Fast det var bara med fyra poäng, men de e en vinst de också..

Men jag vann inte helt smärtfritt.. Jag knäckte en nagel, &#%"¤ så ont de gjorde!! Så nu sere väldigt fult ut, menmen den växer snart ut..

Så jag rekommenderar inte långa naglar om man ska bowla, ändå har jag inga superlånga, men de gick ändå inte bra..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0