Bakning

Skrivet den 2009-04-03, klockan 09:21:14
Så då har jag bakat.. Blev kanske inte som den brukar, men den går å äta å de e huvudsaken.. Försökte få upp Erik ur sängen, höll på i en timma till å från.. Å sen när han gick upp så sa han:
"Varför har du inte väckt mej?"
"Jag har försökt, men du har ju vart stendöd."

Då fick jag en konstig min, jag tror inte att han höll med.. =P

Eftersom M&M inte kommer förns om 3-4 timmar så har jag tid på mej att strosa runt på stan i min egen takt! Det ska bli skönt.. =)

Nu ska jag gå å fixa luggen, den ligger åt alla håll!! =O

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0