29 april 09

Skrivet den 2009-04-29, klockan 07:30:29
Jag kom väl i sänge runt 22 igår, låg å läste igenom lite saker som jag behövde fräscha upp. Så halv elva släckte jag lampan. När tror ni att jag somnade då?!? Klockan 1, typ..

Jag var på väg många gånger å somna, men så ryckte jag till å vaknade upp helt. Blev väckt av ett sms nån gång kring tolv. Sen har jag vaknat upp flera gånger under natten.

Inte alls bra, men jag får hoppas att det går vägen på tentan ändå. Nu ska jag äta frulle å sen förbereda mej.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0