27 april 09

Skrivet den 2009-04-27, klockan 08:15:06
Va lite yrvaken i natt när klockan ringde. Väntade in nyheterna så jag visste säkert att klockan hade blivit över tolv, då letade jag fram Eriks nummer och ringde. Men de vart inget långvarigt samtal för jag höll på å somna.. =P

Vaknade sen mitt i natten, helt utan anledning. Men somnade om sen igen, fast de e ganska så skönt å vakna så, för då vet man att de finns timmar kvar att sova. =P

Ska väl gå å leta reda på nåra kläder som jag kan ha på mej, typ mjukisar.. Känns bra för en dag som denna, tentaplugg å solfritt.. =(

//Angelica


Grattis Erik å Björn på eran stora dag! =D

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0