20 april 09

Skrivet den 2009-04-20, klockan 07:33:02
De va inga problem att somna igår.. Har sovit som en stock till klockan 06.50 då Erik kom hem.. Men jag orkade inte kliva upp då så jag väntade till då klockan ringde, 7. De va lite tungt att kliva upp. De e lite kallt i lägenheten.. Ska kanske höja värmen på elementen.. Jag som sänkte dom i fredags ihop om att våren var här.. Men nu ere minusgrader igen..

Har drömt massa skumt inatt, vet inte hur jag har lyckats.. =P

Ska äta upp frullen nu å sen göra mej iordning samt fixa matlådan.. Den är i flera lådor..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0