17 april 09

Skrivet den 2009-04-17, klockan 07:22:01
Fick ett knas-sms av Lina igår.. Antingen var jag trög eller så vare inte kul.. =P Men de va inte bara jag som inte förstod, tur var väl de! Sen somnade jag nog ganska så snabbt.. För jag minns iaf inte att jag låg vaken länge.

Sen vaknade jag två minuter innan klockan ringde, så jag gick upp å duschade, gick bra den här gången också.. Men vattnet kändes lite kallt i början men sen så blev de varmt.. Så nu sitter jag här med frullen.

Ska gå å leta efter mina "fredagsfin-kläder" sen.. Har en bild i huvudet, hoppas den inte kraschar pga något..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0