16 april 09

Skrivet den 2009-04-16, klockan 07:24:01
Jag gick å la mej fast vi hade gäster igår, eller Erik hade gäster så de gjorde mej inte så mkt.. Jag var tvungen att gå å sova.. Fast han gick nog ganska direkt efter de.. Lite tur, för de är jobbigt å ha nåra sittandes i köket å prata när man vill sova.. För de e inte så ljudlösa av sej.. =P

Sen kom Erik in till mej å pratade mej till sömns, iofs tog det nån timma, menmen.. Sen har jag sovit kanonbra, märkte inte när han gick å la sej. Men jag vaknade dock strax innan 6 å kunde då inte somna om.. Så jag låg å lyssna på radion..

Nu sitter jag här igen å försöker trycka i mej frullen, går trögt.. Ska fortsätta.

Ha en bra dag!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0