13 april 09

Skrivet den 2009-04-13, klockan 19:36:35
Fredag
Rallybrudar var inte så jättebra, tyckte att den var trög. Nåt skratt kanske jag fick mej, men de va ingen "wow"-film.. På kvällen följde jag med Erik hem. Vi kom dit å de va massa människor där å kollade på film, så de va typ fullt i soffan, men vi klämde oss ner ändå..

De va nån skräckis, men jag fattade inte så mkt.. Sen tittade vi på en annan film, minns inte vilken för jag somnade.. =P Sen gick vi å la  oss på riktigt uppe i stugan..

Lördag
När vi vaknade på morronen så var det 12 grader - INNE!! Å Erik drog av mej täcket, de va ju askallt!! Men han tyckte de va roligt att jag skrek.. Hehe..

På eftermiddan åkte vi till MoP för att äta påskmidda.. Jag hjälpte M med maten, medan Erik underhöll Macke.. =P Sen kom även M&M. Åt den goa middan å efterrätten.. Sen blev det presentutdelning till de fyra födelsedagsbarnen.. Erik fick en perkulator så han är helnöjd. Sen fick han en början till ett våffeljärn. Sen blev de Robinson å film å sen åkte Erik hem.

Söndag
De va helskönt väder ute.. Jag satt inne nån timma först å skrev lite granna å sen gick jag ut i solen å läste!! Jättehärligt, varmt å skönt. Erik kom å hämtade mej på eftermiddan å vi åkte hem till honom å lagade mat med Angelica å Bella. De va tacos som stod på menyn.. Mkt gott.. Sen drog Björn nitlotten å fick ta disken.. =P Så gåre om man smiter iväg från matlagningen..

Lite senare så spelade vi Twister, jag har aldrig kört de förut.. Å va jobbigt de va!! Jag var jätteskakis i benen flera timmar efteråt.. Mjölksyra som tusen fick man också.. De riktigt sög i benen!! Sen körde vi Buzz.. Kommer itne ihåg hur de gick, men jag tror att jag vann en gång iaf..

Erik å jag åkte ut på en tur å jag fick köra runt han.. Lite läskigt för jag gillar inte å köra näre e mörkt.. Men de gick bra.. Såg en katt, en räv å två grävlingar.. Den sista grävlingen var lite läskig, för jag försökte å rulla hela vägen hem å så kom han ivägen.. Jag slängde mej på bromsen å skrek så Erik blev rädd!! =P Men de gick bra, han kom undan å jag kom ända hem..

Måndag
Packade ihop mina saker å sen satte jag mej i solen å pluggade lite.. Sen vare dags att åka hem.. Så nu sitter jag hemma i soffan, känns väldigt bra!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0