Var har jag hamnat?!?

Skrivet den 2008-09-05, klockan 16:15:22
Va ere för program jag har börjat på egentligen?!?
¤ De har inga overaller, vilket jag iofs inte störtgråter över, för de är oranga!!! Men ändå, de e ju lite coolt med overaller..
¤ Å så gårom inte på superJÄNS heller.. De e de jag har sett framemot i över ett år nu!!

Okej, de e klart, man får beställa en overall å gå på superJÄNS om man vill.. Men jag vill inte nörda runt där själv.. =S

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-09-05, klockan 20:32:26

Do tell about the "superJÄNS"! :D

Skrivet av: Agge
Den 2008-09-05, klockan 22:11:58

super-JÄtte-Nolle-Sittning!! Den stora sittnigen för alla nollor..!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0