Utskämd för familjen G.

Skrivet den 2008-09-01, klockan 16:25:21
Erik har skämt ut mej för all framtid!! Han har berättat för typ hela sin familj att jag har sagt: "Ibland är jag för snygg för mitt eget bästa!". Vilket jag i och för sej sa en gång, när jag tittade på ett kort på mej själv.. Men ändå, de va lixom inte riktigt meningen att hans familj skulle få veta de!!!

De måste tro att jag är världens mest egoistiska människa som finns!! Så nu kan jag inte åka tillbaka till dom.. Inte på ett tag i alla fall.. Jag måste få smälta de här å de kan ta tid!! Aaahhhh..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0