Samtalet?

Skrivet den 2008-09-11, klockan 19:17:20
För två veckor sen så var jag på en arbetsintervju här i Ume.. Tjejen som hade intervjuen sa att hon skulle höra av sej om hure de blev.. Å sa att hon skulle höra av sej till alla som hade sökt, så att man skulle få veta..

Jag vet att jag inte har fått jobbet, för de hade jag inte ens förväntat mej, då alla i min intervjugrupp var arbetslösa å kunde jobba när som, medan jag pluggade å inte kan jobba alla tider.. De som gör mej lite irriterad å besviken är att hon inte har hört av sej som hon lovade.. =/ Tycker att de är lite dålig stil..

Hoppas att hon hör av sej snart, vore skönt å se om hon verkligen kan hålla de hon lovade oss..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0