Noooo...

Skrivet den 2008-09-12, klockan 15:32:34
Igår när jag kom hem så kände jag att de rann lite från näsan.. Men jag brukar ofta bli snorig när jag cyklar.. Så de va inge annorlunda.. Men efter ett tag tyckte jag att de borde ha gått över, fast de hade de inte gjort.. =/ Sen fick jag lite ont i halsen, å då förstod jag att jag håller på å bli förskyld.. Men jag hoppades på att de var ett falskalarm..

Idag vaknade jag upp å kunde inte andas ur näsan, å den svider å irriterar.. Hade en grym huvudvärk också, som tillslut gick över(som tur var!).. Satt på föreläsningen å frös som en gris!! Fingrarna var vita å naglarna blåa!!

Drog hem bytte väska å sen for jag ner på stan, när jag kom hem så vart de väldigt varmt.. Å jag kan omöjligt bli svettig när jag går från bussen, de är typ 20 meter.. Men iallafall, sen började jag å frysa.. Var då tvungen å ta fram tempen, den visade 37,8..

Så feber har jag inte, men de kanske kommer, men de hindrar mej absolut inte å festa!! =) Har längtat efter den här sittningen länge nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0