Nemas problemas

Skrivet den 2008-09-20, klockan 15:47:04
Det gick bra å köra igår.. Inga problem alls.. Eller jo, jag å kopplingen var inte riktigt överens.. Känner inte riktigt den där bilen, men jag fick inge kärringstopp iaf å de e huvudsaken.. =P Jag tror att jag missade en 90-skylt för folk blev lite irriterade på mej när jag bara körde 70.. Fast jag vet inte, folk brukar ofta bli irriterade på mej.. Men vadå? Jag är bara laglig!! Å de ere inge fel med..

Å när jag kom in på Eriks jobb så mötte jag en stor lastbil, då kom paniken, jag visste inte vart den skulle å jag visste inte vart skulle!! Så jag slank in å parkera på ett ställe som jag tyckte var bra..

Sen for vi nedåt.. De vart ju mörkt när vi åkte, är inte riktigt van vid de.. Men de är bara å vänja sej för mörkare blire.. =/ Kom ner pratade, tittade på teve å sen gick jag å la mej, var ganska så jättetrött..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0