Mot förkylning?

Skrivet den 2008-09-03, klockan 10:44:05
Hade sån värk i kroppen när jag vaknade upp i morse!! Jag misstänker att jag fick träningsvärk från gårdagens brännboll, om fallet är så, så ere illa å lite pinsamt.. =P Men sånt e livet de e bara å ta..

Känner också att jag är lite tjock i halsen, men jag hoppas att de inte blir mer än så.. Vill verkligen inte bli sjuk.. Fast de kanske är svårt å undvika när en stor del i klassen sitter å snörvlar i klassrummet.. =/ Jag ska äta mycket C-vitamin.. Va mer kan man göra för att hindra en förkylning??

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-09-04, klockan 16:22:52

Det är faktiskt så att C-vitamin är totalt verkningslöst mot förkylningar, enligt dagens bevisade forskning. Så tyvärr. :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-09-04, klockan 18:15:02

Men de hjälper psykiskt!! Jag tror på de.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0