Inledande kurs

Skrivet den 2008-09-01, klockan 14:28:25
Låg å prata med Erik så att han somna å jag blev tvärpigg!! Jag måste ha varit väldigt tråkig å lyssna på eftersom han blev så sövande.. =P Upp i morse å till skolan, gick lite tidigare eftersom jag inte visste vars jag skulle.. Men de va inte så svårt, för de va ett gäng utanför redan.. Så de var inte bara jag som var tidig å leta..

Började kursen idag, på riktigt.. Kanske inte så roligt, men jag måste klara av den bara, så ere.. Sen vare inskrivning i kåren, men eftersom jag redan är inskriven så behövde jag inte.. Gick hem å åt lunch med Erik..

Har nu bokat tvättid, kände att de va på tiden.. Börjar bli lite tomt i garderoben.. Sen måste jag ta mej till Västerslätt å köpa ett par skyddsskor, måste ha de när vi är på studiebesök.. Kanske inte så passande å gå med ballerinaskor på en byggnadsarbetsplats..

Ska kanske vara lite duktig å plugga..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0