Ihopsamling

Skrivet den 2008-09-30, klockan 16:59:23

De kom en annan person å kolla på handfatet idag.. Väldigt trevlig faktiskt. Han tittade och sa: tyvärr, men jag tror inte att det är något vi kan göra åt saken..

Men han skulle kolla med KV lite mer, för å se.. Men de va inte så troligt att de skulle kunna stryka de här, eftersom de är väldigt noga närom besiktar.. Fast där håller jag inte riktigt med, för så noga va inte den som besiktade mitt korridorsrum..

Men han sa att jag kunde göra upp en plan redan nu för hur jag skulle ha råd å betala de..  =P Så om jag lägger undan 37,5 den 1a varje månad så har jag 1200 sen när jag ska flytta.. Då behöver jag inte bekymra mej för å få fram den stora summan på en gång.. Ska gå å fixa ett kuvert nu med "HANDFATET"..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0