Handfatet

Skrivet den 2008-09-22, klockan 13:47:48
Nu har hon varit här, å hon påstår att de är vi själva som har gjort sprickan i handfatet.. Men jag förstår inte ur vi skulle kunna ha gjort de? Vi måste nån gång under de första dagarna i lägenheten ha tappat nåt i handfatet om orsakade sprickan.. För första eller andra gången jag städade så upptäckte jag sprickan.. Å jag städar en gång i veckan..
 
Hon sa att de räckte med att vår tandborstmugg hade åkt ner, å de har den säkert gjort.. Men den är ju gjord i plast!! De har ju åkt ner lite saker då och då.. Men de är efteråt å de e också plastsaker..

Hemma hos MoP har man ju rivit ner en hel del under sina 19 år, å aldrig har det gått sönder nåt.. Å då hare inte bara vari platsaker, utan även lite hårdare grejer.. Men de e fortfarande helt..

Jaja, de e väl bara att acceptera att det är så här, å så får vi ta den smällen när vi flyttar, vilkt iofs är tråkigt, men såär livet..

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-09-22, klockan 16:13:12

Jag har halvt om halvt suttit i handfatet hemma i ljungbyhed (av anledningar jag inte tänker berätta), och inte fan sprack det. Det finns säkert nån nämnd eller ombudsman du kan prata med om det där, för du ska själv inte behöva bemöta det problemet. Har dom inte upptäckt det under en besiktning är det dom som har gjort fel. Har dom sett det så är det förra hyresvärdens fel. Inte erat. Prata med någon som har som yrke att skälla, så ska du se att det löser sig, det där. Ett handfat är för dyrt för att man bara ska vika sig och gå med på det dom säger.

Skrivet av: Agge
Den 2008-09-22, klockan 20:32:53

Tack för stödet! =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0