Fult skoköp!

Skrivet den 2008-09-04, klockan 18:30:04
Idag har jag köpt de fulaste skorna nånsin!! De känns om om jag har världens största fötter!! Iofs har jag en ganska så stor storlek, men annars slog tårna i.. Skorna jag köpte är ett par skyddsskor, å de kanske inte ska vara så snygga.. =P Där går faktiskt säkerheten först..

Anledningen att jag köpte dom var för att vi är tvugna å ha sånna om vi ska på studiebesök på byggen.. Inte så passande å tassa omkring med ballerinaskor då.. =P

Vi åkte dit flera stycken, så alla köpte lika.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-09-04, klockan 18:32:55

<tips>

Monitor har en sportigare modell på skyddssko, om det kan vara intressant...

</tips>

Skrivet av: Agge
Den 2008-09-04, klockan 19:02:24

De kunde ha vart intressant, men inte längre.. För nu har jag mina skor..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0