Fackverket :@

Skrivet den 2008-09-24, klockan 20:44:06
Vaknade i morse när Eriks klocka ringde å sen måste jag ha somnat om, för nästa gång jag vaknade for han ur sängen å sa: "shit, nu har jag försovit mej!" Jag hajjade inte va han snackade om, för jag trodde klockan bara var kvart i åtta.. men icke de, den va kvart över.. Jag gick också upp då, satte mej i soffan å nörda framför datorn..

Gick sen till skolan å jobbade med fackverket, hittade nåra å jobba med, så då kom jag igång på riktigt iaf.. Sen tog vi lunch å så fortsatte vi efter de.. Sen vare dags för redovisning av studiebesöket.. Vi satt i smågrupper.. Gick väl bra, förutom att ledar-trean i min grupp va sjukt jobbig!!

Han tog typ över min redovisning, sa massa saker som jag sa tvärtemot.. Bad mej om en APD-plan, fast jag hade visat den 5 sekunder innan.. Nee, honom gillade jag inte speciellt mkt..

Efter redovisiningen fortsatte jag med fackverket.. Å de går åt h******!!! Jag har räknat påre 5 gånger, å jag fåre inte å stämma!! De går bara inte ihop.. Måste be nån att hjälpa mej, för nu står jag bara å stampar, kan inte gå vidare..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0