Uppdrag; ommöblering - KLART!

Skrivet den 2008-10-17, klockan 14:01:15
Så nu har jag fixat ommöbleringen.. Jag tycker att det är fint, känns som om vi utnyttjar ytan på ett bättre sätt nu.. Det enda är att teven inte funkar just nu, men de gör inge, för den ska ändå inte användas i helgen.. Så de får lösas senare..

Före


Efter
 
Fick höra att jag var lite.... (hmm hittar inte riktigt ordet) .....typ lite "annorlunda, konstig, knäpp" (kanske inte va de dom sa, men typ menade.. =P) som hade gått å mätt i v-rummet å sen ritat upp de på skala innan jag började.. Men vadå? De e ju lättare å se hur mkt utrymme de blir då.. Så slipper man släpa tillbaka allt som de skulle gå dåligt..

Å så ska jag ju bli byggnadsingenjör.. Så de kanske inte är så konstigt?

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0