Sömnsvårigheter

Skrivet den 2008-10-01, klockan 18:18:43

Satt i köket igår kväll å blev lagom förvånad när jag såg E komma gåendes vid 18-tiden.. För nåra timmar tidigare så hade han sagt att han skulle bli sen, å de här va tidig för mej..

Grejen var den att det var lite försentat så han skulle åka tillbaka senare på kvällen å fixa de sista.. Så när jag gick å la mej så åkte han iväg.. De var sjukt svårt å somna igår, läst i 30 minuter å så låg jag bara å rullade runt i drygt 1 timma..

Men jag lyckades tillslut somna, men jag vaknade varje timme, ingen aning om varför.. Eller jo, en gång vet jag, för de va då E kom hem, kl 3(!) å han va inte så ljudlös som jag hade hoppats på.. Men vad förväntade jag mej egentligen? Han brukar aldrig vara särskild ljudlös.. =P

Sen vakande jag klockan 6 å kunde då inte somna om nåe mer.. Så jag låg å tittade i taket i 1,5 timma då klockan började ringa å de va dags att gå upp..

Va i skolan straxt efter halv 9 i morse å började då å plugga, satt till halv 12 sen gick jag hem, de blev bara för mkt siffror å sånt!! Har bara tagit de lite lugnt, tittat lite försiktigt i boken, inte för att jag tror att jag kommer å lära mej nåe mer, men de e alltid bra å underhålla kunskapen.. =P

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0