Seg på å läsa.. =P

Skrivet den 2008-10-29, klockan 17:42:25
Jag började läsa en bok, jag tror att det var på Eriks student, vilket var den 5 juni.. I morse så läste jag ut den.. Det har alltså typ tagit 5 månader för mej å läsa ut den..!!

Sist jag läste boken gick det väldigt fort.. Varför jag läste den igen? För jag kom inte riktigt ihåg hure gick å jag ville gärna veta de, därför slutade jag inte å läsa.. =P

De känns iaf bra att den nu är utläst, underar om jag ska börja på en annan bok.. Kanske inte är nån mening med de.. Vet inte.. Känns inte som om jag riktigt har tid å ork å läsa.. När jag får tag i Lizas eller Mias nya böcker då ska jag läsa dem..

Måste också komma ihåg å få med mej Lizas förra bok med mej från Sthlm när jag åker ner..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0