Samma sak som för tre månader sen..

Skrivet den 2008-10-14, klockan 14:52:43
Har nu sen jag kom hem lyssnat på Rix FM, kände att de va ett tag sen sist.. Om jag kommer ihåg rätt så va sista gången nån gång då jag städade ur i korridoren.. Å de va i mitten av juli..

Men om jag säger såhär; i musikväg så har jag inte missat nåt... Än så länge så ere bara två nya låtar.. Hallå? Hare inte hänt nåe på 3 månader!?!? De måste ju ha kommit nåra fler nya låtar, eller?

Just nu så har jag en röst i mitt huvud som säger: "De e ju det jag säger, bara samma låtar hela tiden. Lyssna på P3 istället!" Haha..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0