Ny design

Skrivet den 2008-10-08, klockan 12:41:36
Har under en längre tid velat göra om bloggen så att den blir lite finare å personligare å inte som basmallarna.. Men jag har aldrig begripit hur man ska göra de.. Men idag så satt jag å kollade runt lite å hittade en jättebra blogg som gav mej hjälp att begripa hur man göra..

Så nu har jag suttit å lekt med bloggen ett tag.. De va inte lätt å de ser inte så snyggt ut, men de får se ut så här så länge.. =P Jag är på god väg iaf! =) Men jag hade inte klarat det utan http://www.designadinblogg.se/ , så de e bara att tacka!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0