Läggdags?

Skrivet den 2008-10-13, klockan 20:40:58
Sitter här å väntar på att jag ska "få" gå å lägga mej.. De låter lite konstigt, men jag har gett mej förbud att gå å sova innan 9, helst ska jag gå å lägga mej 10.. För annars sover jag för mycket å blir då för trött.. Vilket inte är bra..

Men jag kan ju gå å förbereda mej lite iaf nu, så jag slipper de sen när jag är dödstrött.. =P

Ska lägga mattegrejorna under kudden nu, för jag är färdigpluggad för tillfället.. Sen ska jag hålla tummarna för mej själv å jag hoppas att fler gör de, för de kommer å behövas, för i morron kommer en klurig dugga..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0