Krångel

Skrivet den 2008-10-01, klockan 18:12:29
Å jag hatar när kundtjänst bara håller på å skickar runt en hela tiden!! I natt tog vårt bredband slut med det gamla bolaget men vi hade beställt ett nytt som skulle börja idag.. Men i natt när E kom hem så fanns inge internet å inte heller i morse..

När jag kom hem efter skolan idag så ringde jag de nya bolaget som sa att felet låg oss de gamla å att de va flera som hade haft problem med det.. Så jag lät de va, men efter 6 timmar tyckte jag att de borde ha ordnat de, så jag ringde upp de gamla bolaget å kollade..

De sa att felet inte alls låg hos dom utan hos de nya, för de hade slut på IP-adresser.. Så jag ringde upp de nya för å säga till om de, å 2 sekunder senare så säger han att jag kan starta om datorn å routern å så ska allt funka..

Vilket jag gjorde å de funkade också!! Kunde inte han jag pratade med i morse ha gjort de här?!?! De blir ju bara mer extra jobb - för alla!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0