Inför tentan

Skrivet den 2008-10-01, klockan 21:50:48
Planerar å komma till ÖP så sent som möjligt i morron, så jag slipper den sista stressen med alla andra.. Den kan va lite jobbig, för de e då folk frågar om konstiga saker som man inte kommer på ett svar till å får då panik!!

Så ju senare ju bättre.. Men inte för sent, för man vill ju ha en bra plats i salen.. De kanske inte är så jätteviktigt, men jag har ändå en liten tanke bakom platsen jag väljer ut..

Fast jag gissar att jag kommer å gå tidigt, för E går halv 9 å då lär jag också vara klar, å då kommer jag att sitta å stressa upp mej här hemma, så de kanske är bättre å gå till ÖP tidigt å hoppas att man stöter på nån i klassen som inte pratar matte.. Men de bästa är om jag kan underhålla mej själv i 15 minuter efter att E gått..

Vi får se hure blir.. Ska sova snart så jag är pigg å taggad i morron.. Får se hur många gånger jag vaknar i natt, brukar inte bli så bra sömn dels för att jag blir nervös å för att böckerna under kudden är tjocka å osköna så jag får typ nackspärr.. Mindre bra, men jag måste ha böckerna där, så de finns inte så mkt jag kan göra åt de..

Ciao

PS Ett stort GRATTIS till Eriks kusinbarn T som fyller år idag! ^^,

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2008-10-02, klockan 09:21:33

Lycka till gumman! Det där fixar du.. <3


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0