Helgen

Skrivet den 2008-10-05, klockan 18:56:33
Erik kom hem å hämtade mej i fredags å så for vi ner.. Gick bra, var hemma till innan nio.. Rusade in på toa, för då hade de varit panik sen Husum, vilket är typ drygt 1 timma ifrån..!! Sen efter de då kunde jag prata å hälsa på alla.. Eller ja, de var bara mamma å pappa i huset som var hemma..

Tittade lite på TV sen for Erik å hämtade Angelica å även Björn kom hem.. Tittade på nån film, eller ja jag sov typ.. Killarna tittade..=P

På lördan tvättade Erik bilen jag läste en bok.. Sen gick jag ut å gjorde han sällis å lekade med kameran å kissen.. Å självklart så åt vi kanelbullar då de va kanelbullens dag!! Å de va så goa!! =D

På kvällen gjorde vi oss iordning för å åka till en kompis åt Erik, lite förfest å sen drog vi på Kramm.. Träffade Pelle där, men han ville inte komma in..  Å där inne så träffade jag Jimmy i klassen, vilket jag inte riktigt var beredd på, men kanske kunde ha anat eftersom de e hans trakter..

Efter ett par timmar så var vi nöjda å åkte hem, eller de blev ett matstopp först.. Men inte för mej för de hade inga pommes å då fick de va!! Jag somnade på vägen hem å blev väckt av Erik när vi kom hem.. Snällt de så jag slapp sitta kvar där i kylan..

Idag fixade Erik lite med bilen å så åkte vi förbi M&M en sväng.. Å sen upp till Ume.. Nu kommer Erik å hans kompis, måste dra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0