Grannar

Skrivet den 2008-10-07, klockan 21:13:46
När jag ställde upp mej på lägenheten och blev en av de som fick möjlighet att få titta på den sprang jag över på en gång för å kika.. De som bodde här sa att det var ett bra hus, tysta grannar som man bara hörde på söndagar då de drog fram dammsugaren.. En gång under deras tid här hade de varit fest, å då hade de i huset blivit förvarnade..

Men jag vene om jag riktigt kan hålla med, för de låter hela tiden.. Ibland så undrar jag vad de håller på med, för det bankar, slår å smäller.. Å då ere en hund som skäller lite nu å då..

Menmen, jag trvis ändå, så farligt är det inte.. De är ju trevliga för när man möter dom i trapphuset så hejjar de så glatt!! =)

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0