Go middag! =)

Skrivet den 2008-10-25, klockan 17:59:07
Idag har jag ätit en sjukt god midda.. De e nästan så att jag inte tror att jag har gjort den själv.. =P Helt själv har jag inte gjort den heller.. Macke var med och var väldigt flitig.. Jag får väl inte miss å säga ett Erik också var med, men de va på ett väldigt litet hörn.. =P

De vi lagade å åt var Flygande Jakob!!! Mmmmmmmmmmmmmmmmm.. Ska vila maten å sen ska vi ner på stan ska på bio ikväll, ska bli mysigt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0