Fynd!

Skrivet den 2008-10-10, klockan 18:48:20
Eftersom Pelle kommer sent i kväll/natt, så passade jag på å bädda åt han redan nu.. Å när jag gjorde de så dök de fram en strumpa som jag har säknat under en väldigt låång tid!!

Den har legat i påslakanet, nej de e inte för att jag sover med strumpor på utan den har fastnat där när jag har tvättat dom.. Men nu ären tillbaka, å jag som hade tänkt att slänge den andra strumpan, för den hade varit ensamn så länge, tur att jag inte gjorde de..

Ska kanske leta igenom lite andra påslakan för de e fler strumpor jag saknar..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0