Dröm

Skrivet den 2008-10-18, klockan 19:56:11

När vi kom fram igår så ville Erik att jag skulle de Toy Story, då jag inte har sett den, vilket han tycker är en taskig barndom.. =/ Men jag har sett andra saker som är så mkt bättre, för den filmen var faktiskt inte bra.. Somnade ett par gånger sådär..

Vi gick å la oss ganska så tidigt, va rätt skönt.. Sen vaknade jag klockan fem av att Erik hade sparkat sitt täcke på golvet å snott mitt!!!! =O Så jag frös som ett jag vene vad, men mkt iaf.. Sen somnade jag om å hade världens jobbigaste dröm!! Vaknade å somnade å kom in i samma dröm.. Vaknade å kom in i drömmen igen.. Så höll de på från fem till halv nio då jag klev upp...

De jag drömde om var att någon hade gjort inbrott i lägenheten.. Fast dörren var inte uppbryten å inget fönster var krossat.. Så jag kunde inte förstå hurom hade kommit in!! Å de hade inte tagit nåt heller, allt var kvar, bara lite hullerombuller, alla skåpluckor öppna..

De va ganska så jättejobbigt.. Kanske beror de på att Erik aldrig stänger skåpluckorna!!! Han måste nog börja göra de.. haha.. =P

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-10-19, klockan 00:26:42

Säg igen att toystory är dålig, så säger du inget mer sen. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0