Dagens mat

Skrivet den 2008-10-20, klockan 18:35:38
Ikväll serveras överkokt potatis, hårda köttisar å bränd brunsås.. =/
Blev inte riktigt som jag hade tänkt att det skulle bli..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Susanne
Den 2008-10-21, klockan 08:11:03

Ååh, det är väl för trist när maten skall trilskas sådär??! Men det är ju bra med tuggmotstånd säger dom som vet - om man ska försöka vara positiv! :-) Nu får du säga åt E att visa sina kokkonster i köket så att han inte blir alldeles superbortskämd!

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-21, klockan 13:21:40

De blev faktiskt bättre än vad jag trodde.. De va ju ätbart.. Jag vet, men han kommer hem så sent.. Å ska han laga mat så blire inte midda förns då jag ska sova typ.. =P Å jag lagar gärna maten för då slipper jag disken.. =P

Skrivet av: Anonym
Den 2008-10-21, klockan 20:49:48

Jaa, det är en underbar deal tycker jag med! :-) Att slippa disken är guld, fast vi har iofs diskmaskin men det tar ändå tid med att få undan och snyggt på diskbänk och köksbord efter fyra personer! :o)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0