Besök

Skrivet den 2008-10-06, klockan 21:13:36
Blev lite lagom förvånad idag när telefonen ringde å jag såg vem de va.. Nämligen Pelle.. Han hade planer på å komma upp i helgen, å han undra om de va okej.. Vilket de självklart är, för då slipper jag vara själv!! =)

Skulle höras lite senare i veckan om när han kommer.. Hoppas att de blir lättare att hitta honom den här gången å att vi slipper spöregnet, de skulle underlätta lite granna..

Så nu måste jag fundera ut vad vi ska hitta på, å va jag ska bjuda på för mat..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0