Besök

Skrivet den 2008-10-11, klockan 18:47:03
Efter två kom Pelle hit i natt.. Gick å mötte han på parkeringen.. Satt uppe å snacka till halv 5.. Då började jag bli lite trött.. Drog på mej sockorna, jamaströja å dubbla täcken å somna på en gång.. Å när jag vaknade i morse så vare ganska så jättevarmt!! Hade ju sovit med dubbla täcken hela natten.. =P

Vaknade vid halv 12.. Gick upp, M ringde så jag pratade med henne en stund.. Sen gick jag upp å plugga matte.. Kunde passa på eftersom Pelle fortfarande låg å sov.. Sen vare nån som började ringa till mej, men sa inget.. Blev lite irriterad.. Sen fick jag ett sms av Pelle som undrade varför jag svarade så tyst? Då vare han som hade hålli på å ringt till mej!! =/ Tråkis.. =P

Pratade lite granna å vid 4 tiden gjorde vi oss iordning för att åka å äta frukost(!) eller vare nu blev.. =P De va trevligt.. Å nu har han åkt iväg, han skulle till nån kompis på fest..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0