Benen..

Skrivet den 2008-10-17, klockan 17:34:31
De känns som om de kommer å bli två smärtsamma timmar ner idag.. Har så sjukt ont i benen, eller inte ont, jag vet inte hur jag ska beskriva de.. Men de e en jobbig känsla.. Å att sitta still under en längre tid gör inte saken bättre.. De e tur att vi ska stanna efter fem mil.. Men ändå, då ere lixom tolv kvar.. Fast de e inget å göra åt just nu..

Så nu har jag bara ett sko-val, vilket är skönt.. Ska göra M glad å ta ful-skorna.. Men jag måste för att få benen bättre än vad de just nu.. Fast egentligen ärom inte så fula, bara klumpiga!! De e de som är de jobbiga med dom.. Menmen, nu ere som de e å sånt är livet.. De måste man stå ut med ibland..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0