Tips: Vår kokbok

Skrivet den 2008-11-11, klockan 19:19:27
Jag bara älskar kokboken som Erik fick i födelsedagspresent av sin mormor.. Okej, jag är inte säker på om de va födelsedagspresent kan ha vart studentpresent å jag är inte heller säker på att de va mormor, kan ha vart familjen.. Men de spelar inte så stor roll, han har iaf fått den..

Dock har han inte bläddrat många sidor i den.. =P Har han ens öppnat den, de skulle jag inte tro.. Hehe.. Men jag har iaf sutti å bläddrat fram och tillbaka i den, å de e så sjukt goa saker.. Den är lätt att förstå..

Så om du är på jakt efter en kokbok spana då in; "Vår kokbok"!


Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-11, klockan 20:38:56

tack :D



ja den där boken är braig. vet många som fått den i studentpresent. dock inte jag. men ni får bju på mat nån gång så kommer jag :D

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-11, klockan 20:45:47

Absolut. Vi får ta å organisera ihop nåt.. De vore kul med lite besök.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0