Söndagen

Skrivet den 2008-11-24, klockan 14:18:09
Igår, vad gjorde jag igår? Hmm, de står helt stilla.. =S Eller nej, de göre inte, nu kom jag påre.. =P

Jag vaknade tidigt tror att jag kanske väckte Erik då också.. =P Han tyckte att vi skulle gå upp, men jag drog åt mej täcket å vände mej om, va inte alls sugen på å kliva upp.. De va ju så sjukt kallt utanför täcket!! Men tillslut så tog jag mej upp, tittade ett par minuter på Tingeling, å sen åt jag frulle..

Sen ere 2 timmar då jag inte kommer ihåg vad jag gjorde.. Men iaf efter den "luckan" så tog Erik fram saxen å rakapparaten.. ÄNTLIGEN!!! =D Jag är lessen, men den där kaluffsen var inge vacker.. =P Jag klippte å klippte å klippte, men de kändes inte som om de försvann nåe, men tillslut vare tillräckligt kort för att jag skulle kunna använda rakapparaten..

Jag kanske inte är den bästa på å klippa, men de vart fint ändå! =) Jag är faktiskt nöjd, men jag ska inte ta åt mej hela äran själv, för jag fick faktiskt hjälp å finjustera nacken.. Sen blev de dags för duschning å ihoppackning..

Fick en nybakad lussebulle, *mums* tjejerna hade bakat medan jag klippte Erik.. Å sen vare dags å åka till M&M å äta middag.. Det serverades pannbiff å potatis.. Riktigt gott.. Efter 3,5 timma så åkte vi hem, å som vanligt när man har varit där så kommer man inte ifrån utan massa prylar.. =P Vi fyllde bilen å satte kurs mot Nordmaling..

I Nordmaling så mötte vi upp Pelle å han fick sin keps å sen for vi vidare hem..

Jag har inte tagit en ända bild på hela helgen så tyvärr kan jag inte dela med mej utav helgen i bilder..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0