Power Nap

Skrivet den 2008-11-17, klockan 18:05:24

Kände mej fruktansvärt trött, frös å hade ont i huvudet så jag la mej i sängen å drog på mej Eriks duntäcke.. Sen somnade jag i en timma.. Så sjukt skönt!! Vaknade av klockan som ringde.. Då vare dags för Gossip Girl som jag missade igår.. =P Så jag såg reprisen..

Löste lite korsord, kanske lite töntigt eller jag vet inte.. Men jag blir mobbad före iaf, vet ingen i min ålder som gör de.. Men jag ska faktiskt erkänna att jag tycker att det är kul! =)

Nu har jag börjat med maten, idag skare bli potatis å köttbullar å brunssås (å lingonsylt till mej).. *mums*

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-17, klockan 20:40:26

det är så skönt att slockna så där. det är bland de bästa som finns :)



gott med köttbullar, antar att de är du som är mästerkockN där hemma? :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-17, klockan 20:59:58

hehe.. jo, de e väl så, fast egentligen är jag inte så bra på å laga mat. =P

Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-19, klockan 23:04:57

de tror ja inte på. alla kan laga mat :D de är lite kul tycker ja. iaf när de uppskattas :) tack för grattis kommentaren föresten. :) krya på dig! kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0